Splošni pogoji

Izdaja 1, veljavni od 2020-03-01

Osnovni namen

 

Splošni pogoji spletne trgovine Muc-Up so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) (http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp?urlid=201178&stevilka=3297), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

Ponudnik in upravljalec spletne trgovine Muc-Up (v nadaljevanju tudi »Muc-Up«) upravlja podjetje Muc-Up, Gregor Muc s.p., Gradnikova cesta 115, 4240 Radovljica, matična številka: 6986994000, davčna številka: SI62325361.

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Muc-Up, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine Muc-Up ter urejajo poslovni odnos med Muc-Up-om in kupcem.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila) in so dostopni na spletni strani (Splošni pogoji). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Spletna trgovina ima pravico spremeniti pogoje poslovanja s posodobitvijo te objave. Tovrstne spremembe pogojev so za uporabnika zavezujoče.

 

Dostopnost podatkov

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije (povzetek zakonodaje):

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),

  • kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),

  • dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku),

  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),

  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,

  • način plačila in dostave,

  • časovno veljavnost ponudbe,

  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodb ; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,

  • pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Postopek nakupa

Ko uporabnik izbere izdelek ali izdelke in s potrdilom na gumb ZAKLJUČI NAROČILO odda naročilo, mu spletna prodajalna samodejno ustvari in pošlje elektronsko pošto s podrobnostmi naročila (izdelki, cene, količine, uporabnikovi podatki). S tem je naročilo potrjeno, izdelki bodo poslani v najkrajšem možnem roku. Če je rok dobave več kot 5 delovnih dni, ponudnik o tem obvesti kupca.

Ne odgovarjamo za napačne podatke pri oddaji naročila s strani potrošnika. Napačni podatki lahko posledično pomenijo dostavo kupljenga na napačen naslov. V tem primeru ne odgovarjamo za izgubljeno pošiljko.

Izdaja računa

Muc-Up po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

 

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v roku petnajst (15) dni ponudniku sporoči na elektronski naslov info@muc-up.si, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v tridesetih (30) dneh po sporočilu o odstopu.

Izdelki morajo biti popolnoma nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Kupec mora vrnjenim izdelkom priložiti tudi račun.
 

Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko bo to mogoče oziroma najkasneje v roku tridesetih (30) dni od prejema kupčevega sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil vršimo na TRR kupca.

Plačilo

Ponudnik izda račun na trajnem mediju z razčlenjenimi stroški. Vsi spodaj navedeni pogoji veljajo samo za območje Slovenije.

Načini plačila

Kupec lahko naročeno blago plača na naslednji način:

  • Po predračunu, z nakazilom na račun ponudnika oziroma ponudbi;

  • S plačilom računa v navedenm roku.

Cene

  • Cena – je redna cena po kateri se artikel prodaja.

  • Cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

  • Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

  • Cene so zagotovljene za dan naročila in se lahko dnevno spremenijo, brez predhodnega obvestila.

  • Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

  • Navkljub trudu ponudnika, da bi zagotovil najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.

  • Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo s potrditvijo naročila). Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji fiksni in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

  • Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo.

 

Dobavni rok

Za izdelke na zalogi je dobava blaga 3-5 delovnih dni. V primeru daljšega dobavnega roka in v kolikor želenega artikla ni na zalogi, vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti oziroma telefonu.

Dostava

Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Ob dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe.

 

Za dostavo naročil uporabljamo Pošto Slovenije in druge specializirane ponudnike katerih storitev zajema dostavo paketov (UPS, DHL, TNT, ...). Naročene izdelke vam dostavijo na naslov, ki ste ga navedli kot naslov za dostavo. Dostave potekajo večinoma v dopoldanskem času. V primeru, da v času dostave pošiljke ne morete prevzeti, jo lahko kasneje prevzamete na najbližji pošti Slovenije ali pa se boste z njimi dogovorili drugače. Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo. V kolikor imate posebne zahteve, vas naprošamo, da jih pri naročilu navedete pod opombe.

Mednarodna dostava

Trenutno omogočamo pošiljanje na Hrvaško (EU). Stroški pošiljanja se avtomatsko prištejejo v košarici. V kolikor potrebuje pomoč nam pred nakupom pišiti na info@muc-up.si.

Zavrnitev naročila

Muc-Up lahko naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne.

Poštnina

Notranji promet – območje Slovenije

Dostava naročenih izdelkov je od ponedeljka do sobote. Pri nakupu nad 150,00 € je strošek odpreme blaga brezplačen. Pri nakupu do 150,00 € vam bomo zaračunali strošek odpreme v višini do max 19,90 EUR, DDV ni vključen. Strošek odpreme blaga je vračunan v kupnino kot ločena postavka. Stroške morebitnega vračila blaga krije kupec.

Mednarodni promet - območje EU

Dostava naročenih izdelkov je od ponedeljka do petka. Stroške morebitnega vračila blaga krije kupec. Poštnina se obračuna po veljavnem ceniku Pošte Slovenija.

Garancija

Vsi izdelki v naši ponudbi imajo najmanj 1 mesec garancije. V primeru, da ima artikel drugačno garancijsko dobo je le ta vključena v opisu artikla. Pri spletnem nakupu garancija prične veljati z dnevom vročitve pošiljke.


Pri Muc-Up vam bomo z veseljem pomagali pri uveljavljanju garancije.

Artikel pri katerem želite uveljavljati garancijo lahko pošljete ali dostavite na naslov podjetja Muc-Up in poskrbeli bomo, da bo vaš artikel prišel do pooblaščenega serviserja.

  1. Izpolnite obrazec za uveljavljanje garancije. V obrazcu podrobno opišite napako oz. težavo, ki jo imate z artiklom.

  2. Artikel pošljite po pošti ali dosatvite na naslov podjetja Muc-Up.

  3. Če artikel vračate po pošti, ga najprej pripravite za pošiljanje. Artikel pred predajo dostavljalcem ustrezno zaščitite. Artikel morate zaščititi z originalno embalažo ali embalažo, ki lahko artikel zaščiti enako kot ga je originalna embalaža, da bi se izognili poškodbam pri prevozu. Ne pozabite priložiti obrazca s podatki in kopije računa.

  4. Artikle pošljite na naslov:Muc-Up, Gregor Muc-Up s.p.Gradnikova cesta 1154240 Radovljica

Veljavnost ponudbe

Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Cene vsebujejo DDV. Cene v spletni prodajalni se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

Komunikacija

Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.

Arhiviranje pogodb

Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik je trajno shranjena pri podjetju Muc-Up, Gregor Muc s.p., Gradnikova cesta 115, 4240 Radovljica.

 

Varovanje osebnih podatkov

Podjetje Muc-Up, ki upravlja spletno trgovino www.muc-up.si, se pri svojem poslovanju zavzema za korektno uporabo osebnih podatkov. V skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov je podjetje zavezano k varovanju osebnih podatkov uporabnikov spletne trgovine.

Podjetje Muc-Up za potrebe poslovanja spletne trgovine www.muc-up.si zbira naslednje podatke uporabnikov:

  • Ime in priimek,

  • naslov in kraj bivanja,

  • naslov za pošiljanje naročenega blaga,

  • naslov elektronske pošte,

  • ostale podatke, ki jih uporabnik vnese pri oddaji naročila v spletni trgovini.

Za točnost vnesenih podatkov, ki jih je uporabnik navedel pri oddaji naročila v spletni trgovini ne odgovarjamo. 

Izjemno razkritje osebnih podatkov

Podatki, ki jih podjetje Muc-Up zbira in obdeluje, bodo razkriti le, če tako določa zakon o varovanju osebnih podatkov ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi.

 

Stvarna napaka

 

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana

  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane

  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tu.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Prevzem artiklov, vrnjenih iz obravnave garancije ali stvarne napake

Kupec je dolžan artikel, ki ga je prodajalcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti. Kupec prevzame artikel na prevzemnem mestu, na katerem ga je osebno izročil prodajalcu, v primeru, da ga je poslal po pošti, pa mu bo vrnjen na naslov za dostavo.

Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave ter ga pozove na prevzem artikla. Kupec je dolžan artikel prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila.

Pritožbe

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb mora biti na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

 

Podatki o straneh

Pridržujemo si pravico do vsebinskih in drugih sprememb, tako splošnih pogojev, kot tudi pogojev spletne trgovine. Kljub nenehni skrbi za ažurnost in pravilnost objavljenih gradiv, so vsebinske napake spletne strani so možne in zanje ne prevzemamo odgovornosti.

 

Trudimo se zagotoviti kar najboljše fotografije prodajanih artiklov, a je kljub temu potrebno fotografije jemati kot simbolične.

 

Avtorske pravice

Objavljene vsebine so ali v lasti podjetja Muc-Up ali ima podjetje Muc-Up za objavo soglasje avtorja. Vsakršno kopiranje, navajanje, presnemavanje, posnemanje in razširjanje brez vednosti podjetja Muc-Up je prepovedano.